ارور های ویپ، پاسخ به تمام دلایل خرابی و کار نکردن ویپ و پاد

اگر دستگاه ویپ شما روشن نمی‌شود، بخار کمی تولید می‌کند، طعم سوخته می‌دهد یا ارورهایی مثل No Atomizer و Low Battery نشان می‌دهد، معمولاً مشکل از باتری، کویل، اتصالات یا تنظیمات نادرست دستگاه است که در بسیاری از موارد با یک بررسی ساده برطرف می‌شود. در این آموزش به رایج‌ترین مشکلات دستگاه‌های ویپ و روش‌های عیب‌یابی آن‌ها می‌پردازیم تا سریع‌تر به نتیجه برسید؛ البته توجه داشته باشید ایرادات تخصصی و فنی که به ابزار و تجربه نیاز دارند، توسط کاربر قابل رفع نیستند و باید توسط تعمیرکار حرفه‌ای بررسی شوند. اگر با اقدامات اولیه مشکل حل نشد یا قصد تعویض دستگاه را دارید، می‌توانید از طریق صفحه قیمت ویپ مدل‌های مختلف را بررسی و مقایسه کنید.

آکوویپ تیم متخصصی در حوزه فروش ویپ، پاد و جویس است و البته در حوزه تعمیرات ویپ و پاد نیز فعالیت میکند. میتوانید دستگاه خود را به ما بسپارید تا هر مشکلی دارد با 7 روز مهلت تست برایتان رفع کنیم.

مشکل/ارور علت‌های رایج (طبق همین مقاله) راه‌حل سریع و امن اگر حل نشد…
روشن نشدن دستگاه باتری تمام شده، قطع بودن اتصال باتری، آسیب مدار داخلی شارژ کنید، اتصالات باتری/پین‌ها را بررسی کنید احتمال مشکل برد/مدار → تعمیرکار
خاموش شدن خودبه‌خود تنظیمات اشتباه، خرابی باتری، آسیب مدار داخلی تنظیمات را چک کنید، شارژ/باتری را بررسی کنید اگر ادامه داشت → بررسی تخصصی
بخار تولید نمی‌کند مخزن خالی، کویل خراب، آسیب مدار داخلی مخزن را پر کنید، کویل را تعویض کنید اگر با کویل جدید هم نشد → تعمیرکار
بخار کم و ضعیف وات پایین، باتری ضعیف، جویس کم، کویل فرسوده، گرفتگی دهانه/هوا وات را به محدوده پیشنهادی کویل برسانید، شارژ کنید، مسیر هوا را تمیز کنید اگر بهتر نشد → احتمال کویل/اتصال/جویس نامناسب
طعم سوخته کویل سوخته، پرایم نشدن کویل، وات بالا، جویس نامناسب کویل را تعویض کنید، کویل جدید را پرایم کنید، وات را داخل بازه کویل تنظیم کنید اگر با کویل جدید هم هست → بررسی تخصصی
طعم بد بخار جویس خراب، کویل خراب، مشکل مدار داخلی جویس را عوض کنید، سپس کویل را تعویض کنید اگر باقی ماند → احتمال مشکل داخلی
داغ شدن دستگاه وات/توان بالا، کویل خراب، آسیب مدار داخلی، ویپینگ پشت سرهم وات را کم کنید، فاصله بین کام‌ها را بیشتر کنید، جریان هوا را افزایش دهید اگر داغی غیرعادی ادامه داشت → تعمیرکار
No Atomizer / No Coil اتصال نامناسب اتومایزر/کویل، پین‌های کثیف، نصب اشتباه، خرابی اتومایزر اتصالات را تمیز کنید، اتومایزر/کویل را درست جا بزنید، در صورت نیاز تعویض کنید اگر روی چند اتومایزر هم هست → احتمال مشکل ماد
Atomizer Short / Low Resistance اتصال کوتاه، مقاومت نامناسب کویل، تماس اتومایزر با بدنه ماد کویل را بررسی و تعویض کنید، از عدم تماس بدنه مطمئن شوید اگر تکرار شد → احتمال مشکل اتومایزر/کانکتور
Ohms Too High کویل درست جا نخورده، تماس ضعیف، اتصالات کثیف/اکسید، قطع شدن سیم‌پیچ، مشکل 510 یا برد کویل را دوباره جا بزنید، پین‌ها را تمیز کنید، کویل را تعویض کنید روی ماد دیگر تست کنید؛ اگر فقط همین ماد ارور می‌دهد → مشکل ماد
Atomizer Locked قفل شدن به دلیل اتصالی/حفاظت دستگاه (وابسته به برند) ۳ تا ۵ بار سریع دکمه فایر، یا ترکیب دکمه‌ها (مثل + و – یا فایر+) اگر باز نشد → دفترچه/سایت سازنده، سپس بررسی تخصصی
Low Battery شارژ کم، شارژ نادرست، آداپتور نامناسب، باتری ضعیف شارژ کنید و اصول «نحوه شارژ پاد» را رعایت کنید، از باتری سالم استفاده کنید اگر سریع خالی می‌شود → احتمال فرسودگی باتری
Battery Error / Check Battery خرابی باتری، ناسازگاری باتری، اتصال بد، پین‌های کثیف پین‌ها را تمیز کنید، باتری اورجینال و سازگار استفاده کنید، در صورت نیاز تعویض اگر پابرجاست → بررسی تخصصی
عدم تعادل باتری (Battery Imbalance) باتری‌های غیرهمسان، یکی معیوب، شارژ نامتقارن از باتری‌های یکسان استفاده کنید، شارژ/تعویض باتری معیوب اگر ادامه داشت → احتمال مشکل مدار شارژ
Low Wattage / Wattage Too Low وات کمتر از حد مورد نیاز کویل، کویل فرسوده، جویس خیلی غلیظ وات را طبق بازه نوشته‌شده روی کویل تنظیم کنید (مثلاً 15–25W) اگر درست نشد → کویل را تعویض یا جویس مناسب‌تر انتخاب کنید
جویس تمام شده خالی بودن مخزن مخزن را پر کنید اگر بعدش هم بخار ندارید → کویل/اتصالات را چک کنید

دلیل کار نکردن و خرابی دستگاه ‌های ویپ و پاد

  1. ارور های اتومایزر
  2. ارور های مربوط به باتری
  3. ارور های مربوط به تنظیمات
  4. روشن نشدن دستگاه
  5. خاموش شدن خود به خود دستگاه
  6. تولید نکردن بخار
  7. طعم بد بخار
  8. داغ کردن دستگاه

ارورهای مربوط به اتومایزر

اتومایزر شناسایی نشد

این خطا که با نام ‌های “No Atomizer” یا “No Coil” نیز شناخته می ‌شود، نشان‌ دهنده عدم اتصال صحیح اتومایزر به دستگاه است.

راه حل: بررسی اتصالات، تمیز کردن پین ‌ها، اطمینان از نصب صحیح اتومایزر، تعویض اتومایزر در صورت نیاز

اتومایزر کوتاه

این خطا با عناوین “Atomizer Short” یا “Low Resistance” ظاهر می ‌شود و خبر از اتصال کوتاه در اتومایزر یا مقاومت نامناسب کویل می ‌دهد.

راه حل: بررسی کویل، اطمینان از عدم تماس اتومایزر با بدنه ماد، تعویض کویل یا اتومایزر

مقاومت اتومایزر پایین

راه حل: بررسی کویل، اطمینان از عدم تماس اتومایزر با بدنه ماد، تعویض کویل یا اتومایزر

اتومایزر قفل شده

در این حالت که با عنوان “Atomizer Locked” نمایش داده می‌ شود، دکمه فایر دستگاه به دلیل اتصالی در اتومایزر عمل نمی ‌کند.

راه حل: بسته به برند ممکن است فرق کند

  • 3 تا 5 بار سریع دکمه فایر
  • ترکیب دکمه‌ها (مثلاً + و – با هم، یا فایر + +)

اگر با ترکیب دکمه‌ها باز نشد چه کار کنم؟

  • اول دفترچه یا سایت سازنده را چک کن (چون مدل‌ها متفاوت‌اند)

  • دستگاه را خاموش/روشن کن

  •  یک بار جدا و جا بزن (اگر دستگاه اجازه می‌دهد)

  • اگر دکمه‌ها گیر کرده‌اند یا دستگاه روی یک پیام ثابت قفل مانده، احتمال مشکل سخت‌افزاری هست و بهتر است بررسی تخصصی شود.

ارور مقاومت بیش از حد بالا (Ohms Too High)

علت‌های رایج

  • کویل درست جا نخورده / تماس ضعیف
  • کویل اشتباه برای دستگاه
  • مثلاً کویل خیلی اهم بالا روی دستگاهی که محدوده‌اش محدود است
  • پین/اتصالات کثیف یا اکسید شده
  • شل بودن پست‌ها (در RBA)
  • قطع شدن سیم‌پیچ یا سوختن کامل
  • گاهی کویل عملاً “قطع” می‌شود و دستگاه آن را اهم خیلی بالا یا بی‌نهایت می‌خواند
  • مشکل کانکتور 510 یا برد ماد

راهکارهای رفع

  • کویل را خارج کن و دوباره دقیق جا بزن
  • پین‌ها را تمیز کن
  • کویل را تعویض کن (اگر قدیمی است)
  • روی ماد دیگر تست کن
  • اگر فقط روی ماد خودت این خطا هست → احتمال مشکل ماد

ارورهای مربوط به باتری

باتری کم است

این خطا که به صورت “Low Battery” ظاهر می‌شود، نشان‌دهنده نیاز باتری به شارژ است. در بسیاری از موارد کاربران به دلیل شارژ نادرست یا استفاده از آداپتور نامناسب با این ارور به‌صورت مکرر مواجه می‌شوند؛ بنابراین آشنایی با نحوه شارژ پاد و ویپ می‌تواند از بروز این مشکل جلوگیری کند.

راه حل: شارژ دستگاه، استفاده از باتری‌ های سالم و با کیفیت

مشکل باتری

پیغام‌ هایی مانند “Battery Error” یا “Check Battery” خبر از خرابی یا عدم تطابق باتری با دستگاه می ‌دهند.

راه حل : بررسی اتصالات باتری، تمیز کردن پین‌ ها، استفاده از باتری ‌های سالم و اورجینال، تعویض باتری در صورت نیاز

عدم تعادل باتری

راه حل: استفاده از باتری‌ های یکسان، شارژ باتری ‌ها، تعویض باتری‌ های معیوب

ارور های مربوط به تنظیمات

گرم شدن بیش از حد

راه حل: کاهش قدرت دستگاه، افزایش جریان هوا، ویپینگ در فواصل زمانی طولانی ‌تر، خنک کردن دستگاه

مایع جویس تمام شده است

راه حل: پر کردن مخزن جویس

دلایل کلی ارورهای مختلف اتومایزر:

اتصال نامناسب: عدم اتصال صحیح اتومایزر به ماد، پایه ‌های شل شده کویل یا آسیب ‌دیدگی اتومایزر می ‌تواند منجر به خطاهای مربوط به اتومایزر شود.
کویل معیوب: خرابی، عمر نامناسب یا نا متناسب بودن کویل با دستگاه می ‌تواند عامل بروز این خطاها باشد.
جویس نامناسب: استفاده از جویس غلیظ یا ناسازگار با دستگاه می‌ تواند اتومایزر را دچار مشکل کند.

ارور توان پایین (Low Wattage / Wattage Too Low)

Low Wattage یعنی چی؟ یعنی وات تنظیم‌شده کمتر از حدی است که کویل برای گرم شدن و تبخیر جویس نیاز دارد؛ در نتیجه دستگاه یا کام نمی‌دهد یا بخار بسیار ضعیف می‌شود یا ارور می‌دهد.

علائم رایج

  • بخار کم و سرد
  • طعم ضعیف
  • گاهی جویس خوب تبخیر نمی‌شود و پاشش/قل‌قل ایجاد می‌شود (در بعضی کویل‌ها)

رفع مشکل

وات را به محدوده پیشنهادی کویل برسان:

  • معمولاً روی خود کویل یک بازه مثل 15-25W نوشته شده

اگر کویل مش با وات پایین هم درست کار نمی‌کند:

  • احتمالاً کویل فرسوده است یا جویس خیلی غلیظ است

بیشتر بخوانید: سیگارهای الکترونیکی، که به عنوان ویپ یا پاد نیز شناخته می ‌شوند، جایگزینی محبوب برای سیگارهای سنتی هستند. این دستگاه‌ ها با گرم کردن مایعی به نام جویس و سالت نیکوتین، بخاری تولید می ‌کنند که توسط کاربر استنشاق می‌ شود. جویس‌ ها می‌ توانند حاوی نیکوتین، طعم‌ دهنده ‌ها و سایر مواد شیمیایی باشند. در بلاگ “ویپ یا سیگار الکترونیکی چیست؟” این دستگاه را کاملا بررسی کرده ایم.

روشن نشدن دستگاه

Vape does not turn on

اگر دستگاه روشن نمی ‌شود، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. برخی از دلایل احتمالی عبارتند از:

  1. • باتری دستگاه تمام شده است
  2. • اتصال بین باتری و دستگاه قطع شده است
  3. • مدار داخلی دستگاه آسیب دیده است

برای رفع این مشکل، ابتدا باید باتری دستگاه را شارژ کنید. اگر باتری شارژ شده است، باید اتصال بین باتری و دستگاه را بررسی کنید. در صورت قطع بودن اتصال، باید آن را وصل کنید. اگر مدار داخلی دستگاه آسیب دیده است، باید دستگاه را به یک تعمیرکار ویپ واگذار کنید.

بیشتر بخوانید: لیکینگ یا نشتی جویس ویپ یکی از مشکلات رایج در ویپینگ است که می ‌تواند تجربه‌ ی ناخوشایندی برای ویپر ها به وجود آورد. این مشکل نه تنها باعث اتلاف جویس می ‌شود، بلکه می ‌تواند به کثیف شدن دستگاه و حتی آسیب رساندن به آن منجر شود. در بلاگ “چرا جویس ویپ یا پاد میاد تو دهن؟” به بررسی کامل این مشکل پرداخته ایم.

خاموش شدن خود به خود دستگاه

اگر دستگاه خاموش می ‌شود، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. برخی از دلایل احتمالی عبارتند از:

  1. • تنظیمات دستگاه اشتباه است.
  2. • باتری دستگاه خراب شده است.
  3. • مدار داخلی دستگاه آسیب دیده است.

برای رفع این مشکل، ابتدا باید تنظیمات دستگاه را بررسی کنید. اگر تنظیمات دستگاه درست است، باید باتری دستگاه را تعویض یا با شوک کالیبره کنید. خرید باتری اصلی ویپ از آکو ویپ. در صورت آسیب دیدگی مدار داخلی، میتوانید آن را برای تعمیر، به تعمیر کاران ما تحویل دهید.

تولید نکردن بخار

اگر ویپ بخار تولید نمی‌ کند، ممکن است به دلایل زیر باشد:

  1. • مخزن دستگاه خالی است.
  2. • کویل دستگاه خراب شده است.
  3. • مدار داخلی دستگاه آسیب دیده است.

برای رفع این مشکل، ابتدا باید مخزن دستگاه را پر کنید. اگر مخزن دستگاه پر است، باید کویل دستگاه را تعویض کنید. اگر کویل دستگاه سالم است، باید مدار داخلی دستگاه را بررسی کنید. در صورت آسیب دیدگی مدار داخلی، بهتر است خودتان آن را دستکاری نکنید و ویپ را به یک تعمیر کار ویپ بسپارید.

طعم بد بخار

اگر طعم بخار بد است، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. برخی از دلایل احتمالی عبارتند از:

  1. • جویس خراب است.
  2. • کویل دستگاه خراب شده است.
  3. • مدار داخلی دستگاه آسیب دیده است.

برای رفع این مشکل، ابتدا باید جویس ویپ را تعویض کنید. اگر مشکل برطرف نشد، باید کویل دستگاه را تعویض کنید. اگر کویل دستگاه سالم است، احتمالا مشکل از مدار داخلی دستگاه است و نیاز به بررسی تخصصی، توسط یک تعمیر کار ویپ دارد.

Vape juice tastes bad

بیشتر بخوانید: سیگار آیکاس (IQOS) که به نام‌ های آی ‌کاس یا IQOS نیز شناخته می ‌شود، یک سیگار الکترونیکی است که با گرم کردن تنباکو (نه سوزاندن آن) نیکوتین مورد نیاز را آزاد می ‌کند. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه بلاگ “سیگار آیکاس چیست و چگونه استفاده میشود؟” را مطالعه کنید.

داغ کردن دستگاه

دلایل داغ شدن دستگاه ویپ عبارتند از:

  1. • تنظیمات دستگاه اشتباه است. اگر تنظیمات دستگاه، مانند توان یا جریان خروجی، بیش از حد بالا باشد، می ‌تواند باعث داغ کردن دستگاه شود.
  2. • کویل دستگاه خراب شده است.
  3. • مدار داخلی دستگاه آسیب دیده است.

برای رفع مشکل داغ شدن دستگاه ویپ، باید ابتدا علت آن را شناسایی کنید. اگر علت داغ شدن دستگاه، تنظیمات اشتباه باشد، می ‌توانید با کاهش توان یا جریان خروجی، مشکل را برطرف کنید. برای جلوگیری از این مشکل، باید تنظیمات دستگاه را مطابق با دستور العمل ‌های شرکت سازنده تنظیم کنید.

vape gets hot

اگر علت داغ شدن دستگاه، کویل قدیمی یا خراب باشد، باید کویل را تعویض کنید. برای جلوگیری از خرابی کویل ویپ، باید از جویس مناسب استفاده کنید. همچنین، باید به طور منظم و دوره ای کویل را تعویض کنید.

اگر علت داغ شدن دستگاه، آسیب دیدگی مدار داخلی باشد، درست کردن آن کار شما نیست و نیاز به تخصص یک تعمیر کار حرفه ای دارد. آسیب دیدگی مدار ویپ معمولا در اثر ضربه یا آسیب فیزیکی به دستگاه رخ می‌ دهد.

تعمیر ویپ در آکو ویپ

در فروشگاه آکو ویپ تعمیرات دستگاه های ویپ، از جمله برند هایی مانند Uwell، GeekVape، Lost Vape، Vaporesso، VooPoo، و SMOK ارائه می شود. فرآیند تعمیر شامل بررسی دستگاه، برآورد هزینه و تعمیرات با زمان تعمیر از 1 تا 7 روز می باشد. هزینه تعمیر ویپ به عوامل مختلفی از جمله نوع آسیب، میزان نیاز به تعویض قطعات، ساعات تعمیر و هزینه قطعات بستگی دارد. برای استفاده از این خدمات و کسب اطلاعات کامل درباره نحوه پذیرش، مراحل تعمیر و شرایط گارانتی می‌توانید به صفحه خدمات تعمیر ویپ و پاد مراجعه کنید.

تعمیر-ویپ-اورسا-کوئست

تعمیر ویپ اورسا کوئست

تعمیرکار ویپ

همچنین برای این که بتوانید دستگاه ویپ خود را تعمیر کنید، باید دستگاه را به خوبی بشناسید. پس اگر حس کردید که ویپ شما مشکل اساسی دارد، بهتر است به آن دست نزنید و با تحویل آن به آکو ویپ، از خدمات تعمیر تخصصی مجموعه ما بهره مند شوید. در صورت بروز هر گونه مشکل در دستگاه ویپ خود، با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: دستگاه های ویپینگ، دستگاه هایی هستند که برای تولید بخار از مایع ویپینگ (سالت نیکوتین و جویس) استفاده می شوند. این دستگاه ها در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. در بلاگ “فرق ویپ و پاد به طور کامل” هر دو دستگاه را به طور کامل بررسی کرده ایم و مزایا و معایب هر کدام را مشخص کرده ایم.

جمع بندی

در مجموع، بیشتر مشکلات دستگاه‌های ویپ و پاد مانند ارورهای اتومایزر، خطاهای باتری، بخار کم، طعم سوخته یا داغ شدن دستگاه معمولاً به کویل، اتصالات، تنظیمات نادرست یا شارژ نامناسب مربوط می‌شوند و در بسیاری از موارد با یک بررسی ساده مثل تعویض کویل، تمیز کردن پین‌ها یا تنظیم صحیح وات برطرف می‌شوند؛ اما اگر مشکل ادامه‌دار بود، احتمال ایراد فنی وجود دارد و نیاز به بررسی تخصصی است. برای آشنایی کامل‌تر با عملکرد دستگاه، تنظیمات اصولی و نکات کاربردی استفاده، پیشنهاد می‌کنیم حتماً مقاله پاسخ به سوالات متداول ویپینگ را نیز مطالعه کنید.

سوالات متداول

چرا ویپ من ضعیف کام می دهد؟

  1. جویس داخل مخزن تمام شده است. در نتیجه، دستگاه نمی تواند بخار تولید کند.
  2. باتری ویپ تمام شده و دستگاه نمی تواند گرمای لازم برای تولید بخار را تولید کند. برخی از ویپ ها دارای چراغ نشانگر هستند که وضعیت باتری را نشان می دهد. اگر چراغ چشمک بزند یا قرمز شود، وقت آن است که ویپ خود را شارژ کنید.
  3. حباب هوا در کارتریج وجود دارد. اگر هوا در کارتریج ویپ گیر کرده باشد، می تواند جریان بخار را مسدود کند. برای از بین بردن حباب هوا، به آرامی روی دستگاه ضربه بزنید. همچنین می توانید دستگاه را به مدت چند دقیقه در دمای اتاق قرار دهید تا حباب های هوا به آرامی از بین بروند.
  4. کویل سوخته است. اگر کویل ویپ شما سوخته باشد، دستگاه نمی تواند بخار تولید کند. کویل ها پس از زمان مشخصی استفاده می سوزند. اگر ویپ شما قبلا خوب کار می کرده و یک دفعه مشکل پیدا کرده، ممکن است کویل آن سوخته باشد.
  5. دهانه ویپ گرفته است. اگر دهانه ویپ با ذرات و گرد و خاک گرفته باشد، می تواند جریان هوا را مسدود کند و باعث ضعیف شدن کام دهی شود. برای تمیز کردن دهانه، می توانید از یک خلال دندان یا یک برس کوچک استفاده کنید.

چرا جویس به داخل دهان بر می گردد؟

پاشش جویس ویپ که باعث می شود جویس به داخل دهان برگردد، زمانی اتفاق می افتد که جویس بیش از حد روی کویل دستگاه ویپ جمع شود و در حین کام گیری، وارد دهان شود. چند دلیل اصلی برگشت جویس به دهان عبارتند از:

  1. • مخزن جویس بیش از حد پر شده است و جویس اضافی روی کویل جمع شده است.
  2. • وات دستگاه بیش از حد زیاد است. در نتیجه، جویس به سرعت تبخیر می شود و باعث پاشش می شود.
  3. • کام گیری و استنشاق بیش از حد شدید است و باعث می شود جویس وارد دهان شود.
  4. • کویل سوخته است و جویس به درستی تبخیر نمی شود.

چگونه طعم سوخته ویپ را از بین ببریم؟

طعم سوخته ویپ معمولا به دلیل سوختن کویل دستگاه ویپ ایجاد می شود. برای رفع این مشکل، باید کویل سوخته را تعویض کنید. اگر با تعویض کویل همچنان مشکل طعم سوخته را دارید، باید ویپ خود را به یک متخصص تعمیر ویپ بسپارید.

برای جلوگیری از طعم سوخته ویپ، قبل از استفاده از دستگاه، کویل را به درستی پرایم کنید. این کار به کویل اجازه می دهد تا به طور کامل با جویس اشباع شود و از سوختن آن جلوگیری می کند.

همچنین، وات دستگاه باید متناسب با نوع کویل شما باشد. تنظیم وات بیش از حد زیاد می تواند باعث سوختن کویل شود. به علاوه اینکه، مخزن جویس را بیش از حد پر نکنید. اگر مخزن جویس بیش از حد پر شود، جویس اضافی روی کویل جمع می شود و می تواند باعث سوختن آن شود.

چگونه کویل و کارتریج ویپ را تعویض کنم؟

برای تعویض کویل و کارتریج، ابتدا قطعات دستگاه را از هم جدا کنید. نحوه جدا کردن دستگاه به نوع دستگاه شما بستگی دارد. معمولا برای جدا کردن دستگاه، باید قسمت بالایی دستگاه را از قسمت پایینی آن جدا کنید.

سپس، کویل قدیمی را از کارتریج خارج کنید. برای این کار، معمولا باید کویل را در خلاف جهت عقربه های ساعت بپیچانید. برای خارج کردن کارتریج، معمولا باید کارتریج را به سمت بالا بکشید. سپس، کویل و کارتریج جدید را در جایش قرار دهید. در نهایت، دستگاه را دوباره جمع کنید.

نکات مهم:

  • قبل از هر اقدامی، دفترچه راهنمای دستگاه خود را به دقت مطالعه کنید.
  • از جویس با کیفیت و ویسکوزیته مناسب استفاده کنید.
  • دستگاه خود را به طور مرتب تمیز کنید.
  • در صورت مشاهده هرگونه آسیب فیزیکی به دستگاه، از آن استفاده نکنید.

در صورت عدم رفع مشکل با راه‌ حل‌ های ارائه شده، می توانید از متخصصین تعمیرات دستگاه های ویپ در فروشگاه آکو ویپ کمک بگیرید.

چرا دستگاه ویپ من روشن نمی‌شود؟

دلایل رایج روشن نشدن ویپ شامل:

  • خالی بودن باتری

  • خرابی یا اتصال نادرست باتری

  • مشکل در برد یا مدار داخلی
    ابتدا دستگاه را شارژ کنید، اتصالات را بررسی نمایید و در صورت حل نشدن مشکل، دستگاه را برای بررسی تخصصی تحویل تعمیرکار دهید.

ارور No Atomizer یا No Coil یعنی چه؟

این ارور نشان می‌دهد دستگاه اتومایزر یا کویل را شناسایی نمی‌کند.
دلایل رایج:

  • اتصال ضعیف کویل

  • کثیف بودن پین‌ها

  • خرابی کویل
    راه‌حل: کویل را خارج و دوباره نصب کنید، اتصالات را تمیز نمایید و در صورت نیاز کویل را تعویض کنید.

ارور Atomizer Short یا Low Resistance چیست؟

این ارور به معنی اتصال کوتاه در کویل یا پایین بودن بیش از حد مقاومت آن است.
راه‌حل:

  • بررسی سالم بودن کویل

  • اطمینان از عدم تماس بدنه اتومایزر با ماد

  • تعویض کویل در صورت خرابی

چرا ویپ من بیش از حد جویس مصرف می‌کند؟

مصرف بالا معمولاً به دلیل:

  • وات زیاد

  • دریچه هوای باز

  • کویل مش با سطح حرارتی بالا
    این موضوع طبیعی است اما می‌توانید با کاهش وات مصرف را کنترل کنید.

دیدگاهی در مورد “ارور های ویپ، پاسخ به تمام دلایل خرابی و کار نکردن ویپ و پاد

  1. محسن علی بیگی نژاد گفت:

    سلام دستگاه g3pro uwelcaliburn دارم. دستگاه بصورت اتوماتیک کام نمیدهد. اما با تغییر روی حالت دستی کام میدهد. مشکل چیست؟

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام سنسور دستگاه سوخته

  2. Hesam Fga گفت:

    سلام من پادم میزنه server off بعد چیزی نمیاره مشکلش چیه

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام باید با تعمیرکارا ارتباط بگیرید

  3. ابوالفضل ارغوان گفت:

    سلام ویپ من شارژ میکنه چراغ هاش روشن میشه ولی دود نمیده اون المنت داخلش فعال نمیشه

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام باید با تعمیرکارا ارتباط بگیرید

  4. مهدی گفت:

    درود وقت بخیر
    دستگاه اورسا پرو گرفتم
    ی شب تا صبح روشن بود
    از روز بعد بعد هر کام گرفتن اتو فایر انجام میشه و باید کارتریج رو جدا کرد
    امکان نشتی به سنسور هست ممکنه باعث این مشکل شده باشه ؟
    و اینکه قابل تعمیره؟

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام بله سنسوره، باید بپرسید از تعمیرکارا

  5. پدرام گفت:

    سلام وقت بخیر مشکل coil out of renge از چیه ممنون میشم جواب بدید

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام چند دلیل برای این اتفاق وجود دارد: کویل زمانی وارد دستگاه شده که هنوز پس از استفاده گرم بوده است. دستگاه را خاموش کنید، کویل را بیرون بکشید، ده ثانیه صبر کنید، دوباره آن را وارد کنید.

  6. محمد گفت:

    موقعی که کارتریج سوخته اگر از پاد بکشیم چراغش روشن شود یعنی پاد سالمه

    1. آکو ویپ گفت:

      ممکنه کانکتور مشکل داشته باشه یا برد و باتری

  7. امیر گفت:

    سلام من ویپاد Caliburn g3 lite دارم اگه اشتباه نگفته باشم تازه گرفتم جویسش امروز تموم شد رفتم شبش جویس با طعم دیگه خریدم ریختم توش ولی هرچی تلاش کردم متاسفانه کار نکرد ویپ هرچی میکشم چراغش هم روشن نمیشه، قل قل هم میکنه گه گاهی مشکل داره یا نه باید زمان بدم بهش تا جویس دستگاه مشکل داره یا چی؟ گاهی وقتی کارتریج رو وصل میکنم چراغش روشن میشه گاهی نه ولی بکشم کلا روشن نمیشه؟ لطفا پاسخ بدید

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام با پشتیبانی مطرح کنید لطفا، دقیق اسم محصول، اسم جویس و اهم کارتریج رو بگین تا راهنمایی بشین

  8. Mmm گفت:

    سلام من یه پاد گییک چیپ دارم تازه اتومایزر شو عوض کردم و جویس جدید ریختم ولی نمی‌دونم چرا درجه اش از 50 پایین تر نمیاد و هم زود میسوزه هم داخل دهان بر میگرده جویسش

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام مدل دستگاه؟

  9. شاهین گفت:

    سلام ۵روزه پاد ماد ویپرسو لوکس ایکس آر مکس تهیه کردم اما باطریش نوسان داره یهو مثلا ۷۶درصد کم میشه ۷۴درصد بعد ۲کام برمیگرده رو ۷۶درصد آیا باطریش خرابه؟؟

    ممنون میشم پاسخ بدین به سوالم

    1. آکو ویپ گفت:

      بله احتمال زیاد مشکل باطری

  10. مریم گفت:

    سلام ببخشید چرا ایرپاد من کام نمیده و چراغ سبز چشمک میزنه علتش چیه اسم ایرپاد XROS 3 NANOهست

    1. آکو ویپ گفت:

      دلایل اصلی که باید بررسی کنید و به احتمال خیلی زیاد مشکلتان رفع میشود:

      کویل مناسب با قابلیت پشتیبانی از واتیج مدنظرتان را روی دستگاه نصب کرده باشید و از تنظیم وات دستگاه هم مطمئن شوید. همچنین از سالم بودن کویل دستگاه مطمئن شوید. یک کویل نهایتا برای یک عدد جویس 60 میل یا سالت 30 میل کار میکند.
      از اورجینال بودن جویس یا سالت نیکوتین خود مطمئن شوید. اگر جویس شما فیک باشد مواد تشکیل دهنده آن نیز بی کیفیت است و در نتیجه بخار و طعم مناسب را تولید نخواهد کرد.
      به نشتی کارتریج توجه کنید. اگر کویل یا کارتریج شما نشتی دارد و آن را نظافت نمیکنید، احتمالا خیس شدن قسمت کانکتور با مایع جویس باعث میشود تا اتصال به خوبی برقرار نشود و حجم بخار شما کم شود.
      به دریچه هوا توجه کنید. هر چقدر وات دستگاه رو عدد بیشتری تنظیم شود، باید دریچه هوا هم بیشتر باز شود تا هوای کافی به دستگاه برسد و کویل زیاد از حد داغ نشود. بهتر است برای وات 50 به بالا به طور کامل دریچه هوا را باز کنید تا بهترین حالت فایر را از دستگاه بگیرید.

  11. یوسف گفت:

    سلام من پاد گیگ ویپ دارم ،زمانی که میخوام کام بگیرم گزینه no pad میاد رو صفحه،مشکلش چیه؟

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام مشکل از اتصال کانکتور هست احتمالا، پیام بدین پشتیبانی

  12. قاسم گفت:

    سلام پاد آرگاس جی 2 دارم
    اما کاتریج رو شناسایی نمیکنه و ارور check atomizer میزنه چکار باید بکنم؟

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام اول کارتریج نو بزارید.احتمال سوختن کارتریج هست.

  13. عسل گفت:

    سلام من یک پاد wenax stylus دارم زدمش به شارژ سبز شد کشیدم ولی چراغش سبز مونده و خاموش نمیشه کام هم نمی‌ده مشکل چیه

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام، معمولا این مشکل وقتی پیش میاد که برد یا باتری دستگاه هنگ کرده. اول امتحان کن دستگاه رو چند ثانیه دکمه‌اش رو نگه داری (اگه دکمه داره) تا ریست بشه. اگه جواب نداد، بذارش یه مدت کامل خالی بشه تا چراغ خاموش بشه و بعد دوباره شارژ کن. اگه باز هم روشن موند و کام نداد، احتمالا مشکل سخت‌افزاری توی چیپست یا باتریشه و باید بدی تعمیر.

  14. محمد گفت:

    سلام وقت بخیر
    دستگاه ویپ voopoo drag x دیروز گرفتم رو حالت اتوماتیک نمیره
    کلی ویدئو آموزشی دانلود کردم ولی مال من نمیره روی اتومات باید حتما دکمه رو فشار بدم تا کار کنه
    خیلی ممنون از اینکه وقت می‌گذارید

    1. آکو ویپ گفت:

      درود.باید دریچه هوا تقریبا بسته باشه و روو حالت A که اتومات هست دستگاه قرار بگیره.

    2. kING گفت:

      سلام پاد ارگوس پی ۲ هست یک روزه وقتی کام میگرم چشمک میزنه و میزنه TEMP HIGHدلیلش چیه ؟

      1. آکو ویپ گفت:

        سلام.ممکنه مشکل از داغ شدن بیش از حد دستگاه باشه.

  15. محمد گفت:

    با سلام من یه پاد جی۳ یول دارم خود بخود هی ویبره میزند و علامت شارژ شدن نشون میده
    تموم سوکت ها هم تمیز کردم ولی باز همون طوره چ کنم؟

    1. آکو ویپ گفت:

      وقت بخیر با فروشگاه تماس بگیرید. 09198144908

      1. آرمین گفت:

        سلام وقت بخیر
        پادARGUSدارم ولی درجه وات دستگاه از 18بیشتر نمیشه اگر راهنمایی کنید از کدوم قسمت تنظیمات مشکل رو رفع کنم ممنون میشم

        1. آکو ویپ گفت:

          درود.مقاومت کارتریج رو بالاتر ببرید.

  16. علی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من پاد vozol ۲۰۰۰۰پاف گرفتم تو یه روز استفاده مقدار سالتش از ۱۰۰ درصد شد ۹۰ درصد و مطمئنم که تو یه روز ۲۰۰۰ پاف نکشیدم طبیعیه یا واقعا اینقد زود تموم میشه. هیچ مشکلی هم تو دستگاه و استفاده ازش ندارم جز اینکه یه مقدار موقع کشیدن طعم سالت رو حس میکنم داخل دهان

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام وقت بخیر.میزان عمق کام شما از دستگاه تاثیر مستقیمی در میزان مصرفش داره و مشکلی از دستگاه نیست.

  17. Abolfazl گفت:

    سلام من ویپرسو x80 دارم دکمه فایر و که میزنم رو صفحه نمایشگر چک اتومایزر میزنه
    کویل و اتومایزر هم تمیز کردم هرکار میکنم دوباره همون چک اتونایزر و میزنه
    راه حلش چیه؟

  18. Kian گفت:

    سلام
    من حدودا یه ماهه که پاد مدل وناکس استایلس رو خریدمه
    بعد الان یه هفتس میبینم کام نمیده و دکمش قرمز میشه وقتی هم میزنمش به شارژ سبز میمونه یعنی شارژش پره اما وقتی اع شارژ میکشمش دوباره قرمز میشه
    مشکلش چیه؟

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام مشکل از برد دستگاه هست.

  19. محمد ابداهیمی گفت:

    علامت چک اتومایزر برای چی میاد که دیگه پات کار نمیکنه

    1. آکو ویپ گفت:

      ممکنه از سوختن کویل باشه یا فیکس نبودن کارتریج یا اتومایزر یا مشکل برد دستگاه.

  20. مصطفی گفت:

    سلام وقت بخیر من یه دستگاه درگ ایکس پلاس دارم دستگاه رو روشن میکنی یکسره فایر میکنه ایراد از دکمه نیست نظر شما چیه

    1. آکو ویپ گفت:

      درود.احتمال زیاد از کویل یا برد باشه.

  21. عرفان گفت:

    سلام خسته نباشید
    سه روز پاد koko g3 pro خریدم مدام دریچه تنفسش که مربوط به سنسور مکشه پر میشه از سالت و دیگه خیلی بد کام میده هعی قطع و وصل میکنه روزی دو سه بار کارتیجو در میارم توش فوت میکنم سالت ازش خارج میشه و دوباره اوکی میشه
    البته اینم بگم ریزش نداره مشکل از چیه

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام وقت بخیر مشکل از سنسور دستگاه هست.برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با مجموعه در تماس باشید.
      09198144908

  22. ابوالفضل گفت:

    سلام پاد لاست ویپ اورسا نانو دارم تا حالا دوتا کارتریج عوض کردم هردوتا تا یه تکه وقتی میکشی وقتی میکشیدم یک موقعی چراغش سبز میشد چشمک میزد دور مینداختم عوض میکردم درست میشد دوباره اینتوری شده مشکل از چیست

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام.احتمال زیاد سنسور دستگاه مشکل داره.

      1. امیرارسلان رومی گفت:

        سلام و عرض ادب..
        اول تشکر ویژه از شما بزرگوار که مشکلات و سوالات هراز گاهی پیچیده،نامفهوم،خصوصا تکرارهای مکرر هست با صبوری و توجهه ویژه به ما و دوستان دیگر پاسخگو هستید…..خسته نباشید،،،
        استاد سوالی داشتم!!!من یک گیک ویپ B60دارم..کویل که استفاده میکنم 0.2NI80 اهم با50-58w هست…چرا تو صفحه نمایشگر قدرت اهم 0.23 نشون میده؟دلیل صدا دادن کویل و پاشیدن جویس به دهان هنگام فایر کردن چیه؟ایا نیاز به تعویض کویل هست؟من توان فایر ۵۱تنظیم کردم….ایا بخاطر تنظیم اشتباه و اهم بالا هست؟بهترین عدد چی هست واسش تنظیم کنم؟ممنون میشم راهنمایی کنید….تشکر ..

        1. آکو ویپ گفت:

          سلام امیر ارسلان جان.لطفا به پشتیبانی تلگرام پیام بدید تا شما رو راهنمایی کنن.

      2. محسن مرتضوی گفت:

        سلام وقتتون بخیر من یه پاد اکسوا اسلیم پرو دارم بعد از حدودیک سال استفاده الان چند مدتی بود خاموش بود الان که زدم شارژ حدود نیم ساعت طول کشید تا کلا صفحه شارژش بالا بیاد تا شمارش بشه وقتی هم شارژ شد خطای short circuit میده دلیلش چیه

        1. آکو ویپ گفت:

          سلام وقت بخیر ممکنه از برد یا باتری باشه

  23. امیر گفت:

    سلام وقت بخیر من پاد اکسراس ۲ دارم جدیدن به مدت ۱ هفتس که دوبار کارتریج من خراب شده در مرحله اول میزان کام دهی خیلی سریع میاد پایین و یهو دیگه کام نمیده وقتی میخوای کام بگیری چراغش چشمک میزنه مشکل از کجاس که انقد سریع کارتریج خراب میشه یا اصلا از خود پاد هستش مشکل؟

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام وقت بخیر.اگر چند تا کارتریج عوض کردید و این اتفاق افتاده ، به شرطی که سالت شما استاندارد باشه ؛ احتمالاً سنسور یا کانکتور دستگاه شما مشکل داشته باشه.

  24. ارتا گفت:

    سلام ببخشید ما یه پاد 20000 پاف گرفته بودیم که خیلی عالی کار میکرد دو روزه وقتی از شارژ میارمش بیرون صدای حالت اینکه شیر گازو باز میکنی میده و خیلییی داغ میکنه و دودش مزه سوخته میده و گلو رو کامل تا ته میسوزونه به نظرتون مشکلش چیه؟

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام احتمال زیاد شارژر قوی استفاده کردید

  25. ... گفت:

    سلام من پاد ارگاس پی وان دارم الان حدود 7 ماهه دارم امروز یهو به مشکل خوردم از شارژ بر داشتمش گذاشتم کمی موند بعد کشیدن یکم کشیدم دیدم دستگاه کام نداد بعد چند ثانیه یهو چراغ نشانگر شارژ قرمز شد و بعد دوباره سفید شد و فول الان چند تا کام میگیرم یهو خاموش میشه بعد چند ثانیه دوباره روشن میشه

    1. آکو ویپ گفت:

      باتری یا چیپ دستگاه مشکل داره، باید پشتیبانی تماس بگیرید

      1. Rayan گفت:

        سلام ببخشید من چند وقته ویپ یورسا بیبی گرفتم جویسش تموم شد الان که پرش کردم وقتی میکشم دود نمیده ولی چراغش روشن میشه

        1. آکو ویپ گفت:

          سلام پشتیبانی تلگرام پیام بدین راهنمایی بشین

  26. ‪Karim Bavi‬‏ گفت:

    سلام ی پاده آرگوس p1 همین تازه خریدم اما وسط کام گرفتن قطع و وصلی داره دلیلش چیه؟

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام کانکتور یا کارتریج مشکل داره

  27. متین گفت:

    با سلام پاد smpo. ola تهیه کردم که یه بار مصرفه با تغییر کارتریج میشه چند بارش کرد اما با اینکه تازه خریدم بعد شارژ زدن طعم و بوش کمی عوض شده و انگار جویس‌ داخل کارتریج زده بیرون مشکلش چیه شارژر هم شارژر معمولی بوده

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام ممکنه دستگاه فیک یا تاریخ گذشته باشه

  28. مسعود حدادزاده گفت:

    سلام ارادت
    دستگاه پاد ویپرسو کیو لوکس به تازگی گرفتم ، ولی کارارجش خیلی داغ میشه و لیام رو میسوزونه علت چیه؟
    موقع کام گرفتن هم صدای خس خس میده، طبیعیه؟

    1. آکو ویپ گفت:

      صدای خس خس بله اما داغ شدن بستگی به واتی که تنظیم کردین یا مدت زمان کام گیری

      1. علی گفت:

        سلام من یه پاد ویپرسو دارم اهم رو نمیخونه و کویل رو دو روزه میسوزونه مشکلش چیه

        1. آکو ویپ گفت:

          سلام وقت بخیر، این مشکل می‌تونه چند دلیل داشته باشه. یکی از رایج‌ترین علت‌ها خرابی یا آلودگی پین‌های اتصال دستگاهه که باعث میشه اهم درست خونده نشه. کویل هم اگه زود می‌سوزه، ممکنه یا از مایع نامناسب (مثل ویج بالا یا طعم‌دار غلیظ) استفاده می‌کنی یا کویل قبل از استفاده به اندازه کافی پرایم نشده. پیشنهاد می‌کنم اول کانکتور دستگاه رو تمیز کنی، بعد از مایع با ویج مناسب استفاده کنی و موقع تعویض کویل حداقل ۵ دقیقه بذاری مایع کامل جذبش بشه. اگه باز هم مشکل داشت، احتمالا دستگاه یا چیپستش نیاز به سرویس یا تعویض داره.

  29. Amir گفت:

    سلام من یه پاد 25۰۰ پاف همین دیروز گرفتم ولی دیشب حتی فک نمیکنم ۵۰ تا کامم گرفته باشم ازش ولی الان وقتی کام میگیرم چراغش چشمک میزنه و بخار هم بیرون نمیاد ازش بنظرتون مشکلش چیه???اصن بازم نمیشه که داخلش ببینم

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام ممکنه دستگاه فیک باشه

    2. وحید گفت:

      باتری تموم شده. اگر جای شارژ داره شارژ کن اگر نداره پاد و با یچیزی باز کن با ی سیم شارژر خراب باتری و شارژ کن

  30. امیررضا گفت:

    سلام من چند روز پیش از خودتون کارتریج۰۸. برای دستگاه ویپرسو ایکسروز پرو سفارش دادم الان وقتی وصلش میکنم ، دستگاه اونو تشخیص نمیده و کار نمیکنه ولی بقیه کارتریج هارو تشخیص میده. این مشکل هم یهو به وجود اومد و هیچ کار اشتباهی هم باهاش انجام ندادم و تنظیماتش هم استاندارد بوده

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام تلگرام پیام بدین یا تماس با پشتیبانی

    2. علی سالار گفت:

      سلام من یک پاد ارگاس پی ۱ دارم
      دو تا کارتریج داره
      یکیش کام فوق العاده میده
      ولی یکیش اصلا کام نمیده یا خیلی خفیف
      چکار میشه کرد؟

      1. آکو ویپ گفت:

        سلام علی جان به دلیل اهم کارتریج و کار خاصی نمیتونید بکنید. در موارد بعدی اهم پایین بگیرید که کام زیاد بده بهتون

  31. ایلین گفت:

    سلام من پادم ارگاس پی 2 عه
    بعد کویلاش اهن رباهاش در اومده:) نسوخته ها درومده باید چیکارکنم اخه هرچیم دوباره میزنم سرجاش در میاد لطقا یه کمکی کنین

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام باید چسب بزنید یا بفرستید براتون تعمیر کنیم

      1. فرنوش گفت:

        سلام منم پاد uwell دارم یکی از اهن رباها دراومد و من دوباره جا زدم ولی دیگه دستگاه بطور اتومات کام نمیده و حتما باید دکمه و نگهدارم برای چسبوندن اون اهن ربا از چه چسبی استفاده کنم و اینکه بعد از چسب زدن موقع کام گیری بوی چسب حس نمیشه؟

        1. آکو ویپ گفت:

          سلام این کار تخصصی و باید توسط یک فرد باتجربه انجام بشه. با پشتیبانی تماس بگیرید راهنمایی بشید

  32. امیرحسین گفت:

    سلام من پاد ماد p2 voopoo دارم، بعد از ۳ یا ۴ کام معمولی دهانه کارتریج رو بخار و قطره های مایع میگیره،آیا این امر طبیعیه ؟؟

    1. آکو ویپ گفت:

      بله تقریبا نرمال و مشکلی نیست

  33. لوسیفر گفت:

    سلام خسته نباشید من یه پاد گیرم اومده مدل ویپرسو مینی، سالت ریختم تو مخزن گذاشتم شارژ شد چراغش سبز رنگ شد از شارژ کشیدم، اما موقعی که کام میگیرم بخار یا دود نمیده، وقتی که کام میگیرم چراغش قرمز میشه ولی مشکل اصلیش اینه که وقتی کام میگیری دود نمیده انگار فقط داری هوا کام میگیری، مشکلش چی میتونه باشه؟

    1. آکو ویپ گفت:

      احتمالا یا کویل سوخته یا مشکل کانکتور داره

  34. میراث گفت:

    سلام من یک پاد ویپرسو ۱۰۰۰ میلی آمپر دارم، وقتی که کام میگیرم خاموش نمیشه تا سرشو جدا کنم و اتصال قطع شه.مشکلش قابل حله؟

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام سنسور دستگاه آسیب دیده، با بخش تعمیرات تماس بگیرید

      1. پدرام گفت:

        سلام خسته نباشی این دستگاه ویپ من از این مکعب شکلی است حدود دویا سه ماه میشه خریدمش زیاد استفاده نکردم ازش الان اومدم نگاه کردم بهش دیدم زیرش پر از اوسانس ریخته تمیزش کردم اما همچنان کام سنگین میده ونمیشه کام گرفت ازش میشه راهنمایی کنید که چیکار باید بکنم

        1. آکو ویپ گفت:

          سنسور یا چیپست دستگاه اسیب دیده، با پشتیبانی تماس بگیرید راهنمایی میکنن برای تعمیرات

          1. میلاد گفت:

            سلام.من یه پاد ساندرکیو دارم وقتی دریچه هواشو باز میکنم اصلا کار نمیکنه و حتی چراغشم روشن نمیشه.ولی وقتی دریچه رو کامل میبندم،مثل حالت عادی کار میکنه(ولی با یه صدای اضافه توی ورودی بخار) مشکلش چیه؟

            1. آکو ویپ گفت:

              پشتیبانی تلگرام پیام بدین راهنمایی بگیرین

        2. منیره گفت:

          سلام
          پاد من ویناکس استایل هست
          جویسش کم شده بود دراوردم جویس ریختم یکم گذاشتم تو شارژ دراوردم که استفاده کنم چراغ زیرش هی چشمک میزنه و بخار نمیده. چراغش درواقع دکمه پاورش هم هست کلا کار نمیکنه نه خاموش نه روشن فقط چشمک میزنه. چیکار کنم؟

          1. آکو ویپ گفت:

            احتمالا سنسور دستگاه آسیب دیده

      2. محسن گفت:

        سلام و وقت بخیر خدمت شما و همکاراتون .
        چرا دستگاه IPX80 در حالت خاموش هم ریک میکنه و سالت ازش میریزه بیرون؟هر کاری میکنم اوکی نمیشه و دستگاه ریک زیادی داره، چه موقع استفاده و هم زمانی که از دستگاه استفاده نمیشه.
        وات دستگاه رو هم تغییر دادم ولی مشکل بر طرف نشده.
        دمای محل قرار گیری دستگاه هم مناسب هستش.

        1. آکو ویپ گفت:

          سلام احتمالا کویل یا کارتریج از حالت آببندی خارج شدن و نیاز به تعویض دارن

        2. توحید گفت:

          سلام من ویپ uwell دارم کویل رو توش گذاشتم اما کویل رو حساب نمیکنه و میگه کویل نداره

          1. آکو ویپ گفت:

            سلام تلگرام پیام بدین یا تماس با پشتیبانی

  35. Mahdiar گفت:

    سلام من یک ویپvoopoo مدلP2 سری جدید دارم و از کارتیجش جویس زد به داخل دستگاه وسنسورش مخطل شد و هی خود به خود شروع به کار کردن میکنه یا قابل تعمیر هست

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام بله با پشتیبانی ما تماس بگیرید

  36. احمد گفت:

    سلام دستگاه پاد az3 دارم موقع کام گرفتن صدا زوزه میده میخواستم ببینم دلیلش چیه کارتریج نو انداختم

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام تو کارتریج های این سری یوول عادیه

  37. بابک گفت:

    سلام. من یک دستگاه جیک ویپ سری obelisk65fcخریدم که تقریبآ ۱۵ روزه استفاده میکنم. تا دیشب خیلی خوب کار میکرد ولی از صبح وقتی دکمه آتش رو میگیرم ‌که کام بگیرم کار نمیکنه و نوشته overheat روی دیسپلی نشان داده میشه! علتش چی هستش؟

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام دمای دستگاه یا کویل بیش از حد بالا میره و دستگاه خطا میده. احتمالا وات مناسب کویل تنظیم نشده

  38. پرهام گفت:

    سلام من یه پاد کوکو دارم این کارتریجش خراب بود عوض کردم ولی وقتی میخوام بکشم دوبار پشت سر هم ابی میشه بدنش دود هم نمیده میخواستم بدونم ارور ابی برای چیه

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام احتمالا یا کانکتور یا سنسور فایر دستگاه مشکل داره

  39. امیر گفت:

    سلام. من ویپ جومو لایت ۴۰ رودارم هر چهار یا پنج کامی که میکشم دود خوبی می ده. ولی بعد از چهار یا پنج کام دیگه دود نمیده باید ۱۰دقیقه وایسی بعد دوباره چهار یاپنج کام میده دوباره نمیده مشکلش چیه لطفا راه حل بدین…..ممنون میشم

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام باید با پشتیبانی تماس بگیرین با جزئیات راهنمایی بشین

  40. Timon گفت:

    سلام وقت بخیر- پاد ۱۲۰۰۰ vozol گرفتم یک روزه اما کام نمیده و سنگینه کامش دلیلش چی میتونه باشه؟ شاید واس اینکه تازه گرفتمه؟ و اینکه میکشم کامش داغه

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام اگر کلا کام نمیده شاید دستگاه مشکل داره، اما داغ بودن کام عادی تا حدی و مشکلی نیست

  41. معین گفت:

    سلام من یه پاد اورسا دارم دوتا خاری ک به کویل وصل میه یکیش رفته داخل انگار فنرش خراب شده چطور درستش کنم

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام میتونید به لاین تعمیر ویپ ما بسپارید براتون انجام بدن

      1. علی گفت:

        سلام پاد من vozol هست ولی اثری از اینکه یکبار مصرف باشه نمی‌بینم ولی پنبه ی داخلیش که تو مخزن قرار داره یه چیز دایره داره آهنیه و فکر کنم المنت هست و اون داغ نمیشه بورد و سیما رو هم چک کردم مشکلی نداشت و اینکه دکمه ای نیست

        1. آکو ویپ گفت:

          سلام فکر نمیکنم برند وزول دستگاه دائمی داشته باشه، اگر کام نمیده دستگاه دیگه قابل استفاده نیست

          1. علی آریامنش گفت:

            سلام
            خسته نباشید
            ارگاس p1 قابلیت تنظیم وات نداره؟
            سالت نیکوتین 25 ریختم اما اصلا نیکوتینی احساس نمیکنم بخار خالیه فقط‌.
            ی راه حل میدید لطفاً

            1. آکو ویپ گفت:

              سلام این موضوع ربطی به دستگاه نداره، یا سالت نیکوتین اورجینال نیست یا کلا نیکوتین بالاتر باید مصرف کنید

            2. sara گفت:

              سلام خسته نباشید پاد من هیچ مشکلی نداشت ولی یه بار از دستم افتاد و دیگه قسمت بالاش نمیره سر جاش اگ هم بره خیلی شل میشه و خود کار میوفته باید چیکار کنم؟

              1. آکو ویپ گفت:

                سلام تلگرام یا تماس با پشتیبانی

          2. arash alofteh گفت:

            سلام خسته نباشی من دستگاه LOST MARY,, MO10000 خریداری کردم بعد از 4روز الارم خالی بودن مخزن را دستگاه اعلام کرد ومن موادمورده نظر داخلش ریختم اما دیگه به هیچ عنوان دود نمیده وبااینکه شارژباطری کامل هست وعلامت قطره رویه مانیتور روشن وخاموش میشه دود نمیده انگار هوا داری میکشی وهنوز هم بااینکه مخزن پرهست الارم خالی بودن مخزن را دستگاه نشان میده

            1. آکو ویپ گفت:

              ما این دستگاه رو کار نکردیم، از فروشنده بپرسید

  42. فرید گفت:

    سلام .من یه پاد اورسا اس دارم مخزن رو با سالت پر میکنم ولی هر ۲۰دیقه به وسط کارتریج میرسه و مجبورم دوباره پر کنم .ایا طبیعیه یا زیاد مصرف میکنه؟

    1. آکو ویپ گفت:

      بستگی به مقدار مصرف شما و البته مقاومت کارتریج داره، هرچی مقاومت به عدد 0.6 اهم نزدیک باشه مصرف بیشتره

  43. امیر گفت:

    سلام پاد من آرگاس هست و اون دوتا داخل پادم که بالا پایین میشن یکیش نیست آیا درست میشه اگه میشه شمارتون بدین باهاتون تماس بگیرم

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام به صفحه تعمیر مراجعه کنید اطلاعات تماس هست

      https://akovape3.com/vape-repair/

    2. سپهر گفت:

      سلام من یه دستگاه ارگاس p2 دارم دو هفتس خریدمش و اینکه کارتریج کویلشو تازه عوض کردم ولی انگار واسم کارتریج نسل p1 انداخته چون ۴ تا دریچه هوا داره زمانی که کام سبک میگیرم قطع وصل می‌کنه وصدا میده موقع کام دادن کام سنگینم میگیرم قطع وصل نمیکنه ولی اولش یه صدا تولید میکنه خواستم ببینم مشکل از کاتریح یا دستگاه یا عادیه ؟ ممنون میشم جواب بدید با تشکر

      1. آکو ویپ گفت:

        سلام اگر منظورتون از قطع و وصل فقط صداس مشکلی نیست اما اگر کام قطع و وصل میشه مشکل از کانکتور یا خود کارتریج

        1. فرزانه گفت:

          سلام وقت به خیر
          پاد ماد اورسابیبی پرو دارم
          از وقتی سالت دکتر ویپ گرفتم کویلم هر ۳ روز میسوزه و طی این سه روز سالتم که ابیه رنگش تیره میشه و مزه سوختنی میده و دهنمو تلخ میکنه
          قبلا سالت ای وی جی داشتم و … این اتفاق نمیفتاد
          وات پادمم هر سری تغییر دادم و مشکل برطرف نشد
          در حال حاضر وات ۱۰ و کارتریج ۱ دهم استفادع میکنم
          ممنون

          1. آکو ویپ گفت:

            سلام وقت بخیر.سالت های دکتر ویپز کیفیت بالایی دارن.احتمالاً نکاتی رو رعایت نمیکنید.بلاگ های سایت رو مطالعه کنید لطفا.

  44. Mohammad azizi گفت:

    سلام
    من پاد ویپرسو مدل اکسراس مینی دارم
    تازه کارتریج رو هم عوض کردم چراغش سبزه ولی دود یا بخاری نمیده
    مشکلش دقیقا چیه چون کارتریج کاملا نو هستش

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام تماس بگیرین با فروشگاه تا راهنمایی بشین

    2. رضا گفت:

      سلام پاد ویپرسو لوس کیو اس دارم و وقتی کام میگیرم قطع و وصل میشه و وقتی کام گیری رو قطع میکنم هم همچنان تا چند ثانیه همونجوری قطع و وصل میشه مشکلش چی هستش به نظر شما و اینکه کارتریج هم کاملا نو هست و باتریش هم پره.

      1. آکو ویپ گفت:

        سلام مشکل سنسور دستگاه، جویس ریزش داشته و اسیب زده به دستگاه، باید تعمیر بشه. میتونید با قسمت تعمیر تماس بگیرین.

        https://akovape3.com/vape-repair/

  45. ایمان گفت:

    سلام من پادماد اورسا بیبی دارم ، جدیدا وقتی کام میگیرم طمع سالت میاد داخل دهنم ، کارتریجم نو گرفتم ولی بازم طمع میاد داخل دهنم ، دود میده ولی همراه با طمع مشکل چیه ؟

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام اگر منظور شما پاشش جویس به دهان هستش، این مطلب رو مطالعه بفرمایید

      https://akovape3.com/why-vape-leaking/

  46. فرید خشوعی گفت:

    سلام من لاست ویپ اورسا دارم جویس داخلش هست و شارژ شده ولی وقتی کام میگیرم انگار هوا میده دود اصلا نمیده

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام احتمالا مشکل از کویل یا شاید دستگاه اصلا فایر نمیکنه. باید با بخش تعمیر ما تماس بگیرین

    2. رضا گفت:

      درود بر شما بنده دستگاه ووپو ارگاس دارم همیشه رو صفحه نمایش عدد ۱۸ وات رو داشتم در حال حاضر کام نمیده و عدد وآتش شده ۱۲ دلیلش چی میتونه باشه

      1. آکو ویپ گفت:

        سلام احتمال زیاد کویل شما سوخته باید عوض بشه

        1. سهیل گفت:

          سلام من یه دستگاه جی کی ۲ دارم خیلی وقت بود استفاده نکرده بودم ، الان کارتریج میذارم داخل اتصال انجام میشه ولی وقتی کام میگیرم کار نمیکنه چراغشم روشن نمشخ

          1. آکو ویپ گفت:

            سلام یا کارتریج سوخته یا برد دستگاه جویس خورده مشکل پیدا کرده

  47. محمد طاهر خلیلی گفت:

    سلام شما تعمیرکردن ویپ و پادهم اموزش میدین؟ ویا از کجا باید تعمیر کردن رو یاد بگیرم؟

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام خیر همچین خدمتی ارائه نمیشه

      1. بنیامین گفت:

        سلام، پاد ۹۵۰۰ jixia vape رو یک روز بیشتر نیست گرفتم اما بعد اینکه به زور کام میگیرم، موقع کام گرفتن بعد ۵ ثانیه چراغ دستگاه چشمک میزنه و دیگه کام نمیده و دود نمیده حتی با اینکه شارژ دستگاه پره. کرج هستم

        1. آکو ویپ گفت:

          سلام احتمالا از کویل یا کارتریج دستگاه باشه، میتونید با آکو ویپ تماس بگیرین راهنمایی بشین

  48. محمد گفت:

    سلام من پاد کوکو دارم و کارتریج یه دستگاه دیگه رو انداختم روش یه دو سه ساعتی خوب بود الان وقتی میزنمش تو شارژ دستگاه خود به خود خاموش روشن میشه و شروع به سوزندن سالت میکنه

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام احتمال زیاد نشتی مایع باعث آسیب برد شده، برای تعمیر میتونید با ما تماس بگیرین

      1. علی آذری گفت:

        سلام دستگاه من شارژش تموم شده ولی میزنم به شارژ میکشم چراغ قرمز نشون میده
        پاد رو هم همین امروز خریدم نمی دونم چرا اینجوری شده

        1. آکو ویپ گفت:

          سلام نباید حین شارژ استفاده کنید. صبر کنید تا فول بشه و اتصال کارتریج رو بررسی کنید

  49. هادی اسکویی گفت:

    وقتی به دستگاه کام میزنی خاموش میشه فک کنم از تنظیمات باشه لطفا بگین چجوری تنظیماتشو درست کنم

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام با پشتیبانی تماس بگیرین بیشتر راهنمایی بشین

  50. مسعوددوخایی گفت:

    سلام دستگاه داخلش مایع رفته وکارنمیکنه خودم میتونم درستش کنم؟

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام، این کار نیازمند تجربه و تجهیزات مخصوص هستش

  51. Kj گفت:

    سلام
    دستگاه من انگار که بخار تولید نمیکنه توی کام کم و انگا هوا میگیره موقع کام گرفتن
    و وقتی کام میگیرم اصلا چراغاش روشن نمیشه تا موقعی که کام سنگین بگیرم مشکل چی میتونه باشه؟

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام دقیق نمیشه گفت ولی ظاهرا مشکل از سنسور میتونه باشه. میتونید تلگرام یا واتس آپ پیام بدید همکارای تعمیرات شما رو راهنمایی کنن.

  52. محمد شریفی گفت:

    سلام من پاد وپو ارگاس دارم می‌زده چک اتومایزر قبلا این رو میزد کارتریج رو عوض میکردم حل میشه ولی اینبار نه ….با کارتریج نو هم همینو میگه

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام احتمال زیاد مشکل از سنسور و یا کانکتور دستگاه

  53. امیرفیروز گفت:

    سلام خسته نباشید من کارتریج ویپ رو اشتباهی رو دستگاه پاد انداختم ینی کارتریجارو اشتباهی جایگذاری کردم و تو کارتریج ک مال پاد هستش سالت ریختم چ مشکلی میتونه پیش بیاد ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. آکو ویپ گفت:

      اگر جویس رو داخل کارتریج پاد ریخته باشین، باعث ریزش زیاد و خام سوزی میشه

  54. milad گفت:

    من یه دستگاه px80 خریدم بعد 2 هفته یه جوری شده، هر از گاهری ازش کام میگیرم طعم جویس آزاد نمیشه، شیرینیشو حس نمیکنم… نمیدونم مشکلش چیه ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام
      1- کویل مناسب جویس انتخاب کنید، وات دستگاه رو با عدد روی کویل تنظیم کنید
      2- از اورجینال بودن جویس مطمئن بشید
      3- ممکنه کویلتون سوخته باشه

  55. مه گفت:

    سلام خسته نباشید
    من یکبار حواسم نبود بعد از اینکه از پادم کام گرفتم همون کام رو داخل ویپ فوت کردم آیا کویلش میسوزه؟ تازه کاتریج رو عوض کردم

  56. ممد گفت:

    سلام وقت بخیر، میخوام سیگارالکتریکی و جایگزین سیگار کنم، نمیدونم ویپ بخرم یا پاد و کدوم برند و مدل ،!!!؟ اگ میشه ی ویپ یا پاد بهم معرفی کنید ک حداقل چن ماهی بدون ایراد و خرابی کارایی داشته باشه، ممنون میشم 🙏🙋🏻

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام، باید پاد سیستم تهیه کنید، تمامی پادهای برند یوول و لاست ویپ خوب هستن و انتخابش به بودجه و سلیقه شما بستگی داره، میتونید با پشتیبانی تماس بگیرین تا راهنمایی بشین

    2. artan ahmadi گفت:

      داش گل ببین اول توضیح بدم که ویپ برای افراد قلیونی و میخوان جایگزین قلیون کنن
      پاد برای افراد سیگاریه و میخوان سیگارو ترک کنن
      که از نظر خودم پاد خوب میخوای ارگاس پی وان بهت پیشنهاد میکنم

      1. فرشاد گفت:

        سلام من امروز یک دستگاه vopo Argas A خریدم بعد همون کارتریج ۰.۷ اهم که روش شرکت گذاشته سالت ریختم گذاشتم خیس خورد بعد انداختم روش کشیدم مشکلی نداشت تا اینکه ۱ ساعت بعدش کارتریج رو که در آوردم و دوباره انداختم دستگاه ۰.۴ اهم شناسایی میکنه و باید چند بار دربیارم کارتریج رو و بندازم تا درست بشه. ایا دستگاه ایراد داره

        1. آکو ویپ گفت:

          سلام.ممکنه کارتریج مشکل داشته باشه.

  57. وحید گفت:

    سلام ببخشید من دستگاه لاست ویپ اورسا بیبی پرو دارم خود به خود کار می‌کنه و دود میده علتش چی هست

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام احتمال خیلی زیاد نشتی جویس داشتین و برد مشکل پیدا کرده، به صفحه تعمیر مراجعه کنید تا راهنمایی بشین

      https://akovape3.com/vape-repair/

  58. فربد گفت:

    سلام پاد من مدل gk2 کو کو هست چهار روزه خریدم ضربه نداره امروز میکشم سقف دهنم یه حالتی زیادی شیرین میشه و طمع بدی میده علت چی میتونم باشه با دو تا سالت مختلف هم امتحان کردم

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام، موارد زیر رو باید بررسی کنید:

      1- کویل رو بد استفاده کردید که سوخته و باید تعویض بشه
      2- سالت نیکوتین شما اورجینال نیست یا نه جنس اصلی ولی شیرینیش برای شما زیاد از حده که بحث سلیقه است

  59. علی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    دستگاه پاد ماد مدل (Vaporesso x mini) چند روز پبش از دستم افتاد وبعد اون بعضی وقت ها قطع وصلی پیدا کرده مخصوصا اگه تو جیم باشه تکون بخوره قطع میشه باید تکونش بدم یا یواش ضربه بهش بزنم تا روشن بشه مشکلش چی هست ؟ اتصالی کرده ؟ قالب تعمیر هست ؟

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام علی جان.بله متاسفانه برد دستگاه اتصالی داره.برای اطلاع از تعمیر شدن دستگاه به تلگرام مجموعه پیام بدید.

      1. علی گفت:

        سلام من دستگاه ارگاس پی‌2دارم‌ و الان دو هفته هست خریدم و استفاده می کنم ولت دستگارو به فرض مثال روی 8میزارم بعد از چند کام میپره روی 16 و خود به خود ولت دستگاه زیاد میشه همیشه اینطور نیست وقت بعضی مواقع اینطوریه میشه بگید دلیلش چیه و اینکه نیاز به تعمیر داره یا طبیعیه؟

        1. آکو ویپ گفت:

          فکر میکنم طبیعی باشه چون دستگاه نسبت به کویل تشخیص میده. اما باز برای اطمینان با پشتیبانی تلگرام مطرح کنید

  60. حامد گفت:

    سلام
    تشکر بابت توضیحات و پاسخگویی شما
    من یه پاد اورسا نانو دارم
    خواستم بدونم در صورت خراب شدن باتری میشه باتری رو تعویض کرد یا خیر؟ چون ظاهرا دستگاه پلپمه

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام این کارو باید متخصص براتون انجام بده. میتونید به صفحه تعمیر ما سر بزنید و مشاوره بگیرین

      https://akovape3.com/vape-repair/

  61. Arash گفت:

    سلام من نمیتونم ولت دستگاه را زیاد کم کنم مشکلش چیه

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام دوست عزیز، مدل دستگاه چیه؟

  62. مهدی حاجی زاده گفت:

    سلام من پاد SONDER دارم بدون اینکه به برق متصل کنم نشانگر ارم دستگاه یکسر داره خاموش روشن میشه اول رنگ ابی بود حالا قرمز شده یکسره خاموش هم نمیشه ولی داره به درستی کام میده خیلی ممنون میشم راهنمایم کنید،

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام، احتمالا برد دستگاه آسیب دیده. میتونید به صفحه تعمیرات ما مراجعه کنید یا با همکارا تماس بگیرین بابت تعمیر راهنمایی بشین

      https://akovape3.com/vape-repair/

  63. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید من یه ویپ t200 دارم تعداد کامو درست نشون نمیده چیکار باید بکنم کام شمارش درست بشه

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام باید از تنظیمات دستگاه پاف شمار رو ریست کنید. احتمال زیاد مشکل حل بشه، این صفحه هم توضیحات بیشتری برای دستگاه تون داره

      http://www.vaperclub.net/geekvape-t200-aegis-touch-kit-user-manaul/

  64. محمد گفت:

    سلام جناب
    من ویپ تارگت 100 دارم
    دستگاه افتاد داخل اب
    دستگاه روشن میشه ولی کار نمیکنه حتی داخل تنظیمات هم نمیره
    و بعد 20 ثانیه کلا دستگاه خاموش میشه
    باید چکار کنم

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام میتونید به صفحه تعمیرات ما مراجعه کنید یا با همکارا تماس بگیرین بابت تعمیر راهنمایی بشین

      https://akovape3.com/vape-repair/

  65. هادی گفت:

    داداش من چرا وقتی کارتریج رو میندازم روی دستگاه کام دهی نمیده هر چی جدیدش رو می خرم کار نمیکنه

    1. آکو ویپ گفت:

      هادی جان احتمال داره سنسور یا برد دستگاه مشکل پیدا کرده باشه.

  66. امين گفت:

    سلام من گيگ ويپ وان دارم متاسفانه يكبار ديدم تمام جويس ريخته تو دستگاه از اون موقع دستگاه تا كام ميگرم قطع ميشه از كسي پرسيدم گفت دستگاهتون جويس خور شده،ميشه راهنمايي بفرماييد؟

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام، امین عزیز، دستگاه مشکل برد یا سنسور پیدا کرده. میتونید برای تعمیر با شماره پشتیبانی تماس بگیرین

  67. سامان گفت:

    باسلام وخداقوت،من دستگاه ووپوو وینس3،دارم فایر دستگاه دایم کارمیکنه مخصوصا وقتی سروته میشه بیشتره ومجبورم بعدچندکام کارتریج رو ازدستگاه جداکنم که استارت نکنه

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام، سامان جان به احتمال زیاد مشکل از سنسور دستگاه است. به صفحه تعمیرات ویپ ما سر بزنید.
      https://akovape3.com/vape-repair/

      1. بهنام گفت:

        سلام وقتتون بخیر
        من ویپرسو دیلوکس ام پی ۴۰ دارم دستگاه بدون اینکه به برق وصل باشه صفحه نمایشش دستگاه رو در حال شارژ نشون میده و بخاطر همین موضوع هم کلا نمیشه خاموشش کرد ممنون میشم راهنمایی کنین که مشکلش از کجاست …

        1. آکو ویپ گفت:

          سلام بهنام جان احتمال زیاد بُرد دستگاه مشکل پیدا کرده.با مججوعه تماس بگیرید

  68. محسن گفت:

    یه راهکار برای جلوگیری از ریزش سالت ندارید؟؟؟
    توصیه ها انجام شده
    اما ریزش هست
    ممنون از داسخگویی

    1. آکو ویپ گفت:

      سلام محسن عزیز نکاتی که گفته شده انجام بشه مشکل تا حدودی حل میشه مگر اینکه از جویس و سالت فیک استفاده کنید یا دستگاه گرما سرما بشه.

      1. سلام خسته نباشید من تازه پاد گرفتم آرگاس پی۱ براش جویس گرفتم وقتی کام میگیرم کارتریج خیلی گرم میشه چرا؟

        1. آکو ویپ گفت:

          سلام باید با پشتیبانی تماس بگیرین با جزئیات راهنمایی بشین

      2. محمد گفت:

        من یه پاد ۲۵۰۰ پوک خریدم بعد یه زمان کم دیگه موقع کشیدن پوک نمیده و چراغش خاموش روشن میشه(یعنی پاد تموم شده) ولی وقتی یکم میزارمش یه جا بعد میکشم دوباره پوک میده

        1. آکو ویپ گفت:

          سلام بله تموم شده

          1. گمشده گفت:

            سلام من یه پاد دارم که موقعی که کام میگیرم اصلا دودی نمیده فقط طعمش رو حس میکنم بعد طعمش هم عوض شده هندونه ایی بود مشکل کجاشه و حداقل مبلغ برای تعمیرش چقدره؟

            1. آکو ویپ گفت:

              سلام تلگرام یا تماس با پشتیبانی

              1. احسان گفت:

                سلام پاد من از دستم داخل آب خشکش کردم سالمه روشن میشه همه چیش ولی تا کارترچ بهش وصل میکنم کلا صفحش خواموش میشه جداش میکنم روشن میشه دستگاه

                1. آکو ویپ گفت:

                  سلام تلگرام پیام بدین یا تماس با پشتیبانی

          2. nima گفت:

            سلام یه ویپ دارم چند وقت کار نکرده
            مدل CALIBURN
            وقتی سرش میزارم شروع به پت پت خودکار کار میکنه بعد باید همون لحظه بکشیم بعد سری قط میشه بعد دوباره خودکار روشن میشه

            دلیلش چیه سرش عوض کردم فقط

            1. آکو ویپ گفت:

              درود. احتمالا سنسور دستگاه خراب شده. با مجموعه تماس بگیرید .
              09198144908

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *