این محصول فعلا ناموجوده؛ چندتا پیشنهاد جایگزین برات داریم🙂
vozol-star-40000
انتخاب گزینه ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
انتخاب گزینه ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

پاد یکبار مصرف 30000 پاف Magic Bar NEMO

(2)
۱.۹۵۰.۰۰۰ تومان
-7%
پاد یکبار مصرف 20000 پاف STAR وزول
انتخاب گزینه ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

پاد یکبار مصرف 20000 پاف STAR وزول نیکوتین 50

(7)
Price range: ۲.۰۵۰.۰۰۰ تومان through ۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان
پاد یکبار مصرف 20000 پاف وزول
انتخاب گزینه ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
انتخاب گزینه ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

خلاصه‌ای از محصول

برند

uwell

نوع

پاد سیستم یکبار مصرف (جایگزین سیگار)

صفحه نمایش

دارد

نیکوتین (میلی گرم)

50

باتری (میلی آمپر)

داخلی – 800

حجم کارتریج

20 میلی لیتر

🛒
0
در سبد دارند
👀
113
بار بازدید امروز
📊
0
فروش هفتگی
🤝
8
نفر دوباره خریدن
43
امتیاز ۵ ستاره

پاد یکبار مصرف 16000 پاف کالیبرن بار یوول نیکوتین 50

بروزرسانی قیمت 3 تیر

قیمت محصول:

🏍️ پیک فوری تهران ۱ تا ۳ ساعت
🚚 پیک فوری رایگان خرید بالای ۶ میلیون تومان
📦 تیپاکس ۱ تا ۳ روز کاری
✉️ پست پیشتاز ۳ تا ۵ روز کاری
🎁 پست رایگان خرید بالای ۴.۵ میلیون تومان

📋
نام محصول
پاد یکبار مصرف 16000 پاف کالیبرن بار یوول نیکوتین 50
با توجه به ممنوعیت فروش نیکوتین ۵۰ در امارات، روی بسته بندی نیکوتین به جای 50،عدد 5 درج شده است.

پاد یکبار مصرف 16000 پاف کالیبرن بار یوول نیکوتین 50

بروزرسانی قیمت 3 تیر

 

اطلاعات خلاصه محصول

نام محصول Uwell Caliburn Bar S16000 (Disposable)
حداکثر تعداد پاف تا 16000 پاف
حجم مایع معمولاً 22 میلی‌لیتر
قدرت نیکوتین سالت نیکوتین (50mg)
نوع کویل Mesh Coil
شارژ قابل‌شارژ با درگاه Type-C
نمایشگر دارای نمایشگر برای وضعیت باتری/پاف
جریان هوا قابلیت تنظیم Airflow (ذکر شده در برخی لیست‌ها)
باتری حدود 600 mAh ذکر شده
تجربه کام MTL

 

16 دیدگاه برای پاد یکبار مصرف 16000 پاف کالیبرن بار یوول نیکوتین 50

  1. Aad

    این ویب من می‌خوامش کی می‌خواد برسه من خیلی منتظرشم ولی خیلی دوستشم دارم این اسم این ویپ چیه بهتره

  2. Ali

    ساعات کاری چه ساعت هاییه؟؟ برای سفارش فوری

    • مدیر فروشگاه آکو ویپ

      شنبه تا پنج شنبه ساعت 10 تا 21 جمعه و تعطیلات رسمی 11 تا 18

  3. user_93

    سلام
    خواستم بگم که میتونید با خیال راحت ازین سایت خرید کنید.من خودم ساکن اردبیل هستم هلو یخشو سفارش دادم یه روزه به دستم رسید.
    هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت مناسبه.
    میخوام ۳ تا دیگه سفارش بدم.
    ممنون از آکو ویپ

  4. user_93

    سلام وقت بخیر
    ممکنه در آینده طعم های دیگشو مثل بلوبری و یا تنباکو وانیل موجود کنید ؟

    • مدیر فروشگاه آکو ویپ

      سلام بله

  5. Sari

    روی نمایشگرش که درصد شارژرش رو نشون میده یه دایره هست که از چهارتا خط تشکیل میشه ، اون خط ها یعنی چی ؟

    • مدیر فروشگاه آکو ویپ

      سلام مقدار جویس باقی مانده

  6. مصطفی عارف

    وقتی مایع تموم شد از پایین به راحتی باز میشه میکشی بیرون و با احتیاط مخزنش رو که با پنبه پر شده دوباره مایع میریزی، من یکی دارم تا حالا پنج تا سالت سی گرمی ریختم توش هنوز مثل روز اول طعم رسانی می کنه

  7. مهدی

    طعم واترملون کندی واقعا مزخرفه

  8. عرفان

    بعد از اینکه کام دهیش تموم شد چیکار باید کرد؟باید جویس دستگاه رو عوض کرد و از کجا این کار انجام میشه؟

    • مدیر فروشگاه آکو ویپ

      بعد از اینکه کام دهیش تموم شد چیکار باید کرد؟ دستگاه یکبار مصرفه، بندازید سطل ذباله

  9. ایمان جلالی

    سلام من چند روزه که Caliburn Bar 16000 استفاده می‌کنم. حجم بخار نسبتاً خوبه و طعمش با کویل مش دستگاه کاملاً قابل قبول هست طعماشم واضح. شارژ USB-C داره سریع شارژ میشه. تا وقتیم مایع تموم شه مشکلی پیش نمیاد. برای کسی که نمیخواد دائم مخزن پر کنه یا کویل عوض کنه، این مدل خوبه.

  10. احسان

    پنج روز هست خرید کردم.بعد پنج روز چراغ قطره فلاشر شد و کامدهی قط شد

    • مدیر فروشگاه آکو ویپ

      احسان جان بستگی داره چقدر در طول روز مصرف کرده باشید. ممکنه یکی 5 روز جویس رو تموم کنه یکی 50 روزه

  11. عبدالرضا شليبي

    بسیارعالی

  12. همتی

    دوباره میشه تنبگو بریزی تو‌ش

    • مدیر فروشگاه آکو ویپ

      خیر

  13. رضا نعمتی

    همینو من خریدم با طعم دوبل سیب روی جعبه زده ۱۸۰۰۰ پاف و باطری ۸۰۰ میلی آمپر ساعت
    طعم عالی

  14. فتحی

    سلام خداقوت می‌خوام بدونم کسایی که از Caliburn Bar 16000 استفاده کردن، وقتی به پاف‌های آخر دستگاه نزدیک شدن طعم و بخار همچنان خوب مونده یا کیفیت پایین اومده؟ یعنی ارزشش رو داره که تا آخرش بکشیم یا زود باید تعویضش کرد؟

  15. حامد بهرامی

    سلام من تازه این پادو خریدم چیزی که برام جالب بود اینه که Caliburn Bar 16000 پاف واقعی می‌ده. ظرفیت مایع بالا + کویل مش، بخار و طعم تا آخر دستگاه تقریباً ثابت نگه میداره. سالتش تو گلو نسبتاً ملایمه، نه خیلی خشن. این پاد برای اونایی که میخوان جایگزین سیگار بشه مناسبه. برای استفاده روزمره گزینه معقولیه.

  16. میرلوحی

    سلام دستگاه خوبه ولی یه نکته هست وقتی زیاد پشت سر هم پاف می‌گیری طعم جویس یه کم ملایم میشه، یعنی انتظار زیاد نباید داشت. باتری و مایع‌اش تا یه مدت خوب جواب میدن، ولی اگر خیلی ویپی باشی باید دوباره شارژش کنی. در کل برای استفاده متوسط بد نیست.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *