سلام
میخوام تجربه شخصیم و چند تا نکنه بگم که به درد افراد سیگاری میخوره.
من هفت سال سیگار کشیدم و عاشق سیگارم. به هیچ عنوان قصد ترک کردنشو نداشتم و فقط میخواستم یه پاد بگیرم که در کنارش وقتایی که نمیتونم سیگار بکشم مصرف کنم و بو نگیرم. یک هفته پیش یه پاد سیستم گیک ویپ ساده خریدم. به طرز عجیبی دیدم که کاملا میتونه جایگزین سیگار بشه. اصلا فکرشو نمیکردم. ولی الان فقط روزی یه دونه نخ سیگار میکشم چون بنظرم سیگار رو یهویی نباید ترک کرد ولی کاملا پتانسیل اینو دارم که کلا ترک کنم! واقعا روزی صد بار کسی که پاد سیستم رو اختراع کرد دعا میکنم و به هرکی سیگاریه پیشنهاد میکنم تهیه کنه.
چند تا نکته هست اینکه تو بعضی نظرات دیدم که میگفتن از وقتی پاد میکشن درد های عجیبی سراغشون اومده مثل پا درد یا درد دیافراگم و… بنظرم چون مصرفش راحته شما ممکنه دم به دیقه بکشید که این قطعا خوب نیست. وقتی بدن از نظر نیکوتین ارضا میشه شما نباید بیشتر از حد نیاز بکشید. نیکوتین خودش در مقادیر زیاد یه ماده سمی هست. نکته دیگه اینکه سالت خوب تهیه کنید. سرچ کنید نحوه تشخیص اصل از تقلبی رو بشناسید. یه سالت خوب با نیکوتین 25 یا نهایت 30 میلی گرم کاملا مناسبه.
در آخر لطفا اگه سیگاری هستید و میخواید خودتونو نجات بدید شک نکنید که پاد مناسب شماست.
سینا –
عالیهه خیلیم خوبه
سینا –
عالیهه
امیر –
خوبه ولی کارتریجش پدر امدمو درمیاره کم یابم هست
امیر –
پچه ها بهترین کارتریج رو دار واقعاً خوبه ۳ماهه کارتریج رو عوض نکردم مثل روز اول کار میکنه
ممد حسام کارگر –
بدرد نمخوره
علی –
مزایا:خوش دست. ریزش ندارد. مقاوم. خوش کام.
معایب:کارتریج کم یاب. عمر کم کارتریج تقریبا هر 3 هفته باید عوض بشه.
فرزاد عباسی –
سلام راستش من Evox رو گرفتم چون یه پاد قابل شارژ میخواستم که هم مایعیش زیاد باشه هم کارایی راحت. باتری ۱۰۰۰ میلیآمپر واقعاً روزم کشید بدون شارژ دوباره. طعم خوبه، کویل داخلی خوشبخاریه و مخزن ۵ میلیلیتریش یعنی لازم نیست همیشه پرش کنی. فقط نکته اینکه بخار زیاد نیست مثل ویپهای ردهبالا، ولی برای استفاده روزمره عالیه.
سید سبحان نعمتی –
خوب
سعید مرادی –
سلام من دنبال یه دستگاه بودم که مایعش زیاد باشه تا مجبور نباشم هر دو سه روز پرش کنم که Evox پیدا کردم کارتریج ۵ میلیلیتری یعنی چند روز راحت ویپ میکنی. کویل مش داخلی هم طعم رو خیلی خوب حفظ میکنه. یه چیزش اینه که چون توان خروجی ثابت ۳.۴ ولته، نباید انتظار بخار فوقالعاده داشته باشی، ولی واسه مصرف سالت عالیه. واسه من که استفاده روزمرهست، دستگاه خوبیه.
پیمان عظیمی –
من چند هفتهست Evox رو گرفتم و نسبت به پادهای قبلیم واقعاً راضیم. طراحیش باریک و خوشدسته، حملش راحته و اصلاً حجمش اذیت نمیکنه. جریان هوا قابل تنظیمه برای MTL خوبه. در کل برای کسی که دنبال یه پاد ساده، قابل شارژ و با عمر مناسب میگرده، گزینه معقولیه.
داوود قنبری –
سلام خواستم بدونم با EvoX، کویل ۰.۶ اهم بهتره یا ۱.۰ اهم؟ من سالت استفاده میکنم و میخوام هم طعمش خوب باشه هم گلوزنی زیاد نشه. کسی تجربه کرده؟ برام مهمه بدونم کدوم کویل برای استفاده روزمره مناسبتره.